Forum Serwisu ReklamaStron.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Poszukujemy moderatorów do opieki nad forum serwisu ReklamaStron.pl
- zainteresowanych prosimy o kontakt na adres: moderator [małpa] reklamastron.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Droższe reklamowanie słabych stron w Google AdWords
Autor Wiadomość
Marek 
Administrator


Zaproszone osoby: 14
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 724
Skąd: Lublin
Wysłany: 2006-08-03, 04:57   Droższe reklamowanie słabych stron w Google AdWords

Google wprowadziło specjalny algorytm, który ocenia jakość strony i nadaje jej ocenę. Ma ona wpływać na pozycję strony w rankingu stron wyświetlanych dla danego słowa kluczowego. Ranking ten decyduje o tym, które reklamy będą w danym momencie pojawiać się w linkach sponsorowanych nad wynikami w Google oraz w boksach na stronach uczestników programu Google AdSense, a które nie.

Dotychczas pierwszeństwo wyświetlania miały reklamy tych stron, których właściciele zaoferowali najwyższą kwotę (za pojedyncze odwiedziny z linku reklamowego).

Obecnie na kolejność wyświetlania linków reklamowanych dodatkowo wpływa ocena jakości strony. I tak słaba strona (np. pod względem treści), której właściciel jest gotów płacić 1$ za jedno kliknięcie może przegrać walkę o pierwszeństwo wyświetlania z dobrą stroną (tj. z bogatą zawartością), której właściciel oferuje zaledwie 0,5$ za pojedynczą wizytę.

W praktyce ocena jakościowa stron będzie zwiększać koszt reklam gorzej przygotowanych stron.
_________________
Gość: jeśli masz jakieś pytania zadaj je! Możesz to zrobić np. w dziale "Jak to zrobić?" lub "Pierwsze kroki na forum"
Najnowszy artykuł Domeny internetowe - elementy nazwy
 
   
 
Barbara 


Pomogła: 18 razy
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 202
Skąd: Lublin
Wysłany: 2006-08-08, 13:26   

Marek napisał/a:
słaba strona (np. pod względem treści), której właściciel jest gotów płacić 1$ za jedno kliknięcie może przegrać walkę o pierwszeństwo wyświetlania z dobrą stroną (tj. z bogatą zawartością), której właściciel oferuje zaledwie 0,5$ za pojedynczą wizytę

Jak przy większości zmian bywa, jedni zyskają, drudzy stracą. A żeby skorzystać z nowego sposobu wyceny reklamy przez Google, już dziś warto zatroszczyć się o jakość swojej strony. ;)

Zmiany w Google mogą być wyrazem troski firmy o swoją przyszłość - reklamy Google pojawiają się na wielu stronach i duża część Internautów potrafi wyróżnić je w prezentowanej treści. W momencie, gdy Użytkownicy zachęceni treścią reklam odwiedzą kilka stron polecanych przez Google i stwierdzą, że ich wartość merytoryczna jest niska, z pewnością nie dadzą się skusić na kolejne kliknięcia (nawet przy tekście reklamowym budzącym duże zainteresowanie). Stwierdzą, że Google jest miejscem reklamy dla marnych stron i przestaną klikać ...reklama w Google stanie się mniej skuteczna.
Tymczasem, gdy Google zmotywuje reklamodawców do profesjonalnego przygotowania stron, reklamy Google mogą być chętniej klikane przez Internautów, którzy będą pewni, że pod "sloganami hasła reklamowego" kryje się wartościowa treść, z którą wręcz trzeba się zapoznać.
...i tak biznes reklamowy się kręci!
_________________
Barbara Gawrylak
Ostatni artykuł: Jak wybrać najlepszy hosting?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
SWIFT i IBAN | Ebooki | Macierzyństwo | E-Prasa | Programy partnerskie | Darmowe domeny