Forum Serwisu ReklamaStron.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Poszukujemy moderatorów do opieki nad forum serwisu ReklamaStron.pl
- zainteresowanych prosimy o kontakt na adres: moderator [małpa] reklamastron.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Najskuteczniejsza forma reklamy - pop-up z ukrytym iksem [X]
Autor Wiadomość
OzdobaForum 
Ozdoba Forum


Pomogła: 66 razy
Dołączyła: 18 Lip 2005
Posty: 854
Skąd: Forum
Wysłany: 2007-11-06, 23:26   Najskuteczniejsza forma reklamy - pop-up z ukrytym iksem [X]

Przy wyborze formy reklamy internetowej warto brać pod uwagę przede wszystkim jej skuteczność. Z badań przeprowadzonych przez dom mediowy PRO Media House, agencję interaktywną Insignia i Instytut Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego wynika, że najlepsze efekty daje reklama typu pop-up z ukrytym iksem [X].

Badania "Reklama w Internecie - ocena reklamy i produktu w kontekście mechanizmu reaktancji" były prowadzone na grupie 94 osób w wieku licealnym. Ich celem było zbadanie zależności pomiędzy cechami reklam typu pop-up, a ich oceną przez badanych oraz zależności między cechami reklamy, a oceną reklamowanego produktu.

Badania pokazują, że:
- okna reklamowe mniejszej wielkości postrzegane są bardziej pozytywnie, a reklamowany w ten sposób produkt oceniany jest lepiej,
- mniejsze okna reklamowe (toplayer) skłaniają do kliknięcia w reklamę, a większy format reklamy (interstitial) nie zachęca do zasięgania dodatkowych informacji o produkcie,
- lepsza ocenę produktu i reklamy typu toplayer uzyskuje się, gdy krzyżyk [X] jest niewidoczny,
- w przypadku toplayera produkt i reklama są lepiej postrzegane przez odbiorców, gdy logo marki widoczne jest już od początku pojawienia się reklamy, a dla większych okienek reklamowych (interstital) lepiej postrzegane są te produkty, w reklamach których logo pojawia się dopiero na końcu przekazu.

Planując kampanię reklamową swojej strony, warto wziąć pod uwagę powyższe wynik badań, bo obecnie wśród polskich Internautów znajduje się około 30% licealistów.
_________________
OF
Nie wiesz Jak to zrobić?! Zawsze Pomoc i porady za darmo dla wszystkich Użytkowników forum!
Szukasz? - Znajdziesz! Zapraszamy do zadawania pytań!
 
 
katarzynawu 

Dołączyła: 27 Kwi 2009
Posty: 1
Wysłany: 2009-04-27, 10:57   Reklama narzucająca się i jej skutki

Witam,

Widzę, że temat umarł (w zarodku) i jest już nieco przestarzały, więc może go uaktualnię.
Ogólnie rzecz biorąc - nie zgadzam się.

Opracowanie aktualnych badan (fakt faktem z UK), które wyraźnie wskazują na to, że jest wręcz odwrotnie - im reklama bardziej się narzuca, tym bardziej nas irytuje, zatem nie jest skuteczna. A procent kliknięć, często wynika z tego, że "x" ucieka i niechcący klikamy. Efekt halo przenosi negatywne doświadczenia na markę i tyle mamy. Przymus to przymus, nikt tego nie lubi. Wolimy myśleć, że kliknęliśmy w reklamę, bo SAMI CHCIELIŚMY, a nie jej sprytny twórca skonstruował ją ta, żeby nas zwabiła. ;0

(Zobacz tutaj: http://pozyskajklienta.pl...skuteczniejsze/ )

pozdrawiam
 
 
lime 

Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 3
Wysłany: 2009-08-02, 18:45   

Racja z tymi reklamami.
Najpierw założyłem mój serwis internetowy na darmowym hostingu, szybko z niego zrezygnowałem ponieważ wyskakujące reklamy były za bardzo irytujące.
Następnie korzystałem z polskich darmowych statystyk do momentu gdy nie zaczęli emitować wyskakujących reklam.

Także mnie jak to denerwowało, a co dopiero użytkowników zaglądających na łamy serwisu.

precz z pop-up'ami
_________________
www.polskilimerick.com.pl
 
 


Wysłany: 2014-11-28, 11:44   

Oczekuje na akceptację
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
SWIFT i IBAN | Ebooki | Macierzyństwo | E-Prasa | Programy partnerskie | Darmowe domeny