Forum Serwisu ReklamaStron.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Poszukujemy moderatorów do opieki nad forum serwisu ReklamaStron.pl
- zainteresowanych prosimy o kontakt na adres: moderator [małpa] reklamastron.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Marketing one-to-one w e-biznesie - komentarze
Autor Wiadomość
Marek 
Administrator


Zaproszone osoby: 14
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 724
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-01-15, 23:39   Marketing one-to-one w e-biznesie - komentarze

Nazwa "marketing one-to-one" pochodzi z języka angielskiego, a więc nie opisuje działu marketingu poświęconego "im-to znaczy-kobietom", lecz jest to...
Dowiedz się, czym jest "Marketing one-to-one" i jak go zastosować w e-biznesie.

Po lekturze artykułu Pawła Kądzielawskiego zapraszam do komentowania zawartych w nim treści oraz podzielenia się swoimi opiniami na temat narzędzi marketingu one-to-one wykorzystywanych na Twojej stronie. Z jakich narzędzi korzystasz? Czy są one skuteczne?


Artykuł: Marketing one-to-one w e-biznesie.
_________________
Gość: jeśli masz jakieś pytania zadaj je! Możesz to zrobić np. w dziale "Jak to zrobić?" lub "Pierwsze kroki na forum"
Najnowszy artykuł Domeny internetowe - elementy nazwy
 
   
 
antidote 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 30
Skąd: UK
Wysłany: 2007-07-27, 00:58   

Bardzo ciekawy artykuł i muszę przyznać, że przeczytałem go z wielka przyjemnością. Faktem jest, że rzeczą najważniejszą jest nasze podejście do klienta. Uśmiech (nawet podczas rozmowy telefonicznej można rozpoznać po tonie włosu, że rozmówca się usmiecha), ton głosu, mowa ciała - to wszystko jest bardzo ważne i daje klientowi pojęcie o tym jak go traktujemy. Zadowolony klient to klient szczęśliwy, a klient szczęślwy zawsze będzie do nas wracał.
_________________
http://www.opiekun.info
 
 
BartłomiejJ 

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 42
Wysłany: 2009-07-15, 23:38   

Dorzucę tylko od siebie - że kluczowym jest, by zadbac o relację na każdym etapie kontaktu z Klientem: od maila i telefonu, poprzez list z fakturą, a skończywszy na serwisowaniu i supporcie.

Działania wizerunkuwe BTW obecnie są jednymi z kluczowych w komunikacji 1 na 1.

Pozdrawiam.
_________________
Bartłomiej Juszczyk
--
ADWEB.pl - Agencja Interaktywna
ADSEO.pl - Pozycjonowanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
SWIFT i IBAN | Ebooki | Macierzyństwo | E-Prasa | Programy partnerskie | Darmowe domeny